ponedeljek, 9. julij 2012

09.07. - Kalaw

Vožnja ni trajala 'obljubljenih' 12 ur, ampak dve uri manj.  Iz busa so nas kot edine potnike odložili že ob 4:30 zjutraj. Super. Čista tema. Mi pa brez dogovora s kakšnim hotelčkom. Pa se je zaspano od nekod primajal lokalec s čelado na glavi, ogrnjem z deko in se ponudil, da nam pokaže pot v hotel 'Golden Lilly'. 6 dolarjev po glavi, OK? Ja pa kje ravno ta hotel, na katerega račun smo slišali toliko kritike? In smo šli kar za njim... Kaj pa nam je v temnih okoliščinah preostalo drugega.

'Dežurni' v hotelu nas je brez vprašanj odpeljal v sobi in izginil. Utrujeni smo se ulegli in zaspali. Ok pustimo podrobnosti, saj smo si ob prihodu zaželeli malo umiti, a ni bilo vode. Zbudili smo se, ko je bila ura pol enajstih. Pred našimi sobami je bila velika terasa z razgledom nad mestom. Lepo. Ker pa smo na forumih brali le slabe izkušnje, smo bili previdni. Skoraj ob 13-ih so nam velikodušno ponujali zajtrk. Nekako smo se upirali, oni pa, ni problema. OK, pa nam ga naj pripravijo. Po zajtrku je Toni (Sikh z najlonko na glavi) začel ponujati storitve vodičev. Njegov brat Rambo je menda pravi kralj trekingov. Zraven pa so sedeli mati in ga polglasno usmerjali. In je navil ceno na 15.000 kyat po osebi plus strošek čoln plus transfer nahrbtnikov. Mi pa smo se prijazno poslovili. Z vsakim nadaljnjim korakom iz recepcije so za nami deževale nižje ponudbe. Sta pa oba zelo na izi. S kretnjami. Ne vem, zakaj smo najprej pomislili na Boba Marleya. Mi pa smo odkorakali proti centru Kalawa in se tam prav hitro dogovorili za tridnevni treking do jezera Inle. In dobili dve simpatični vodički: Sen Sen (23) in Tente (21). Jutri gre torej zares!
Ravno dovolj časa je bilo še, da smo si na obrobju kraja ogledali Shwe Oo Min Paya (pagodo z dvema naravnima dolgima jamama tlakovanima v ploščice in s številnimi kipci Bude POVSOD) in Hnee pagodo (kjer domuje 500 let star z zlatom prevlečen bambusni kip Bude). Prijetna je bila tudi hoja po kraju. In tudi, ko smo zašli s poti je bilo polno zanimivega in prijaznih domačinov, ki so nas po svojih močeh usmerjali. Moteče v teh krajih je veliko število potepuških psov. Saj ti nič nočejo, ampak kakšen se je kar prilepil naši skupinici in hodil med nami. Ali pa sta se dva v naši bližini kar konkretno zravsala. Zaradi boljšega občutka smo naše 'dnevne' nahrbtnike opremili z dvema sprejema - solzilcema.

Zvečer smo si privoščili dobro večerjo in šli v sobe prepakirat nahrbtnike za na pot. V ročno prtljago smo spakirali najnujnejše za tri dni, ostalo pa pustili v 'velikih' nahrbtnikih.

Treking je zastavljen ambiciozno. Prvi dan je na sporedu 18 km (6 ur) hoje preko območja, kjer gojijo zeleni čaj, drugi dan 24 km (8 ur) hoje skozi pestro pokrajino mimo idiličnih vasi, tretji dan 15 km (5 ur) do kraja Indein. Od tam pa uro in pol trajajoča vožnja do Nyaungshwe.