sreda, 10. avgust 2011

Nha Trang

10.8. (19. dan): Hoi An – Nha Trang
Hoi An nima železniške povezave. Ker nismo navdušeni nad avtobusi-spalniki in adrenalinsko vožnjo po vietnamskih cestah, smo se morali do vlaka odpeljati v 30 kilometrov oddaljeni Danang. Za dnevni vlak smo se odločili, ker so bili spalniki na jug zasedeni za nekaj dni naprej. Na železniško postajo smo prišli pravočasno. Vlak iz Hanoi-a je imel enourno zamudo. V čakalnici smo si čas krajšali z gledanjem nanizanke o Mr Bean-u. Vse v redu, če ne bi bile prekinitve za reklame VSAKO minuto. OK, kupim ta trapasti motor, samo a lahko pogledam film do konca?

Po prihodu vlaka zamudnika nas je čakala 9 urna vožnja do plaž Nha Trang-a. Na vlaku nas je presenetila majhna prisotnost tujcev in množica dopustniško razpoloženih domačinov. Bose noge, smetenje in ležanje vse povprek jim je nekaj čisto običajnega.


Bolj kot se je približevala ura prihoda, bolj nas je zanimalo, kako bomo vedeli, kdaj moramo iti dol. Z mlado intelektualno domačinko smo se le uspeli najti skupni jezik. Na zemljevidu nam je pokazala, kje so postaje, ter kdaj približno prispemo na ciljno železniško postajo. Okoli 23-e ure smo le prispeli v Nha Trang. S taksijem smo se odpeljali v vrvež poln turistov in nočnega življenja. Tu je opazna razlika v primerjavi s severom. Restavracija pri restavraciji, bar pri baru. Imeli smo občutek, da smo hotel dobili za las, saj je receptor kmalu po našem prihodom potegnil rolete dol. In tudi ostali hoteli v bližini so bili že zatemnjeni.

11.8. (20. dan): Nha Trang
Nha Trang je znano po peščenih plažah in je središče zabave, kar je bilo za nas popolnoma nekaj novega. Popularno snorklanje in ribarjenje ter gledanje koralnih grebenov nas je hitro navdušilo, tako da smo se odločili, da jutri za 170 USD za cel dan najamemo privat ladjico in gremo naokoli po bližnjih otokih.



Za danes smo najeli motorja in se zapeljali do Nagar Cham Towers. Stolpi, ki so bili zgrajeni med 7. in 12. stoletjem. Kitajski in vietnamski budisti so tu molili in ohranjali svoje tradicije. Najvišji (28 metrski) stolp North Tower (Thap Chinh) predstavlja izjemno arhitekturo. Ogledali smo si še malo dogajanja izven Nha Tranga, kjer tudi hitro rastejo hotelski kompleksi.




Popoldne smo preživeli na peščeni plaži 'Nha Trang Beach', ki je dolga 6 kilometrov.


Na plaži domačini prodajajo sončna očala 'znanih' blagovnih znamk, različne vrste sadja ter ogromno različnih spominkov in drobnarij.


Naleteli smo na lokalca, ki je prodajal vse vrste slik. Res, ni da ni. Čudovite slike. Edina napaka je bila v ceni, katero je bilo potrebno zbijati. Koliko je realna tako ali  tako nikoli ne izveš. Plačaš toliko, kot se ti zdi sprejemljivo. Pa še ne boli, ker ne veš koliko si preplačal. Imeli smo konkreten nakup, tako da se je Vietnamcu na koncu le smejalo.

12.8. (21. dan): Nha Trang
Ker se je najem ladjice v Cat Ba-ju v lastni režiji izkazal za izredno dobro varianto, smo se tudi v Nha Trangu odločili za slednje. Program celodnevnega izleta je bil nekoliko drugače zastavljen. Namenjen je bil ogledu akvariuma, snorklanju in gledanju koralnih grebenov, ribarjenju, obisku ribiških vasic.




in kosilu na enem imed otokov. Zanimivo je bilo, da je bilo posadke skoraj toliko kot nas. Dobili smo občutek, da je za posadko to eno veliko doživetje, saj so ravno tako snorklali, jedli in pili ter imeli svoj "žur".

Ko smo z ladjico pluli po morju, smo vzporedno opazovali nabito polne turistične ladjice. Težava teh ladjic je, da je prevelika gneča in na njih je absolutno preveč ljudi. Nimaš nobenega pravega prostora. Velika verjetnost je, da te pomešajo z domorodci, česar tudi ne pričakuješ. Po vrhu vsega pa imajo na ladjici še D.J. in imaš občutek, kot da bi prišel na kakšen "house party". Po naši izkušnji najema turistične ladjice resnično ne priporočamo.

Prva naša aktivna aktivnost je bila snorklanje. Čudoviti koralni grebeni so vredni ogleda. Videli smo tudi nekaj meduz, vendar z njimi nismo imeli bližnjega srečanja. Pri potapljanju je bilo potrebno paziti na skale, drugače pa z eno besedo, resnično čudovito. Sledilo je ribarjenje, kjer smo bili uspešnejši od naše posadke. Obisk ribiške vasice, kjer gojijo različne vrst rib, je bila naša naslednja postaja.


Zadnja postaja je bilo kosilo ter kopanje na otoku.


Zvečer pakiramo nahrbtnike, saj je jutri na vrsti premik v 225 kilometrov oddaljeni Mui Ne.